چیدمان آشپزخانه، با این قفسه بندی ها از ریخت و پاش خلاص شدم!
نوشته شده توسط : اینفو

امروزه کابینت آشپزخانه در اصفهان نه تنها بعنوان یکی از ملزومات آشپزخانه بلکه به عنوان یک عامل تاثیر گذار در کل دکوراسیون خانه می باشد. امروزه با توجه به نوع معماری داخلی خانه ها، آشپزخانه از تمام نقاط پذیرایی و نشیمن قابل دید است و همین در چشم بودن باعث شده است تا افزاد اهمیت بسیار زیادی به دکوراسیون وطراحی داخلی آشپزخانه بدهند. وقتی صحبت از  دکوراسیون آشپزخانه می شود، بدون شک اولین موردی که به فکرمان خطور میکند کابینت آشپزخانه است. خوشبختانه کابینت ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و انواع مدل های کابینت کلاسیک در اصفهان امروزه محبوبیت زیادی در بین مردم سرتاسر جهان پیدا کرده اند، زیرا مردم زیادی تمایل دارند حسی از دوران گذشته و نوستالژی در خانه خود داشته باشند، کابینت ها هم یکی از بهترین عناصر داخلی برای این کار هستند. بعلاوه، کابینت ها در انواع جنس و رنگ های مختلف ساخته می شوند که در میان این طرح های متنوع مدل کابینت های MDF در اصفهان توانسته اند توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب کنند. کابینت سازی در اصفهان این مطلب را برای شما عزیزان تهیه کرده است. 

 

ریخت پاش سراغ آشپزخانه های بزرگ هم می آید!

هر چقدر هم آشپزخانه بزرگی داشته باشید بازهم درگیر این ریخت و پاش ها می شوید فقط شاید بتوانید همه را زیر کابینتهایتان جا بدهید! اما قطعا این کار درست نیست. مزیت آشپزخانه های بزرگ در این است که می توانید یک کمد به عنوان محل ذخیره سازی خریدهای ماهانه خود سفارش دهید. حالا به آشپزخانه سفید و بزرگ شما یک کمد مواد غذایی اضافه شده است و از این پس می توانید به اندازه ظرفیت کمد، مواد غذایی خود از فروشگاه خرید کنید. دقت کنید مواد غذایی که ایستایی ندارند مانند پاکت حبوبات را در ظرف ها یا جعبه هایی قرار دهید تا باعث برهم ریختگی کمدتان نشوند.

 

 

زیر پیشخوان آشپزخانه بهترین جا برای ذخیره سازیست!

اگر از پیشخوان آشپزخانه خود به عنوان میز استفاده نمی کنید می توانید با ساختن چند کشو و یا خریدن چند سبد ریلی مواد غذایی خود را به راحتی ذخیره کنید. علت اینکه کشو را به شما پیشنهاد می کنم این است که اغلب پپیشخوان ها عمق زیادی دارند و برای طبقه بندی مناسب نیست اما اگر از کشو استفاده کنید به راحتی می تواند قوطی کنسرو پشتی را نیز بردارید.

 

فضای پرت آشپزخانه بهترین مکان ذخیره سازی است!

بیش تر آشپزخانه ها فضاهایی دارند که برای کابینت کردن مناسب نیست در واقع برای هیچ چیز مناسب نیست و اطلاعی هم از انگیزه مهندسان برای ایجاد این فضاهای هیچ کاره ندارم! اما پیشنهادی دارم که می تواند لبخند را بر روی لبانتان بیاورد. فضای پرت آشپزخانه را با رنگ یا کاغذ دیواری از فضای آشپزخانه جدا کنید و قفسه هایی با عمق کم نصب کنید حالا می توانید از ذخیره سازی مواد غذاییتان لذت ببرید.

 

حتی در راهرو هم می توانید وسایل آشپزخانه را ذخیره سازی کنید!

اگر آشپزخانه شما بسیار کوچک است و عرض بسیار کمی دارد به طوری که تبدیل به یک راهرو شده است نگران نباشید برای شما هم راه حلی داریم. یک سمت را قفسه های چوبی بزنید شاید به اندازه بقیه راه حل ها قدرت ذخیره سازی نداشته باشید اما اگر به اندازه قفسه هایتان خرید کنید حتما نظم را وارد آشپزخانه خود می کنید. در هنگام نصب قفسه اصلا نترسید تا جایی که می توانید قفسه ها را نصب کنید.

 

کمد قدیمی مادربزرگتان را برای چیدمان آشپزخانه قرض بگیرید!

اگر طرفدار اشیا قدیمی هستید بهتر است همین امروز یکی از کمد های قدیمی مادر بزرگتان با آن طرح های زیبایش را قرض بگیرید و در گوشه ای از آشپزخانه یا منزلتان بگذارید. حالا علاوه بر داشتن یک کمد آنتیک و ارزشمند صاحب یک کمد مناسب برای ذخیره سازی هم شده اید.

 

در چیدمان وسایل آشپزخانه پشت درها را از یاد نبرید!

هنگرها همیشه به داد ما می رسند. درست است که با اینکار باز هم فضای زیادی برای ذخیره سازی پیدا نمی کنیم اما حداقل بخشی از خرید هایمان را سازمان دهی می کند. هر سبد را به یک دسته از مواد غذایی اختصاص دهید این کار از جستجو های پی در پی جلوگیری می کند.

 





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: